Friday, 30 December 2011

Bye Bye 2011, Welcome 2012

Salam

Dah nk berakhir rupanyer 2011 nie..cepatnye masa tu berlalu..tanpa kite sedar or tak..semakin meningkatnyer tahun, semakin menigkat umor kite n semakin byk cabaran yg bakal diharungi..semoga segala cabaran tahun2 lalu bakal mendewasakan kita ditahun2 hadapan

Bile nk masuk tahun baru jer macam2 azam baru yg kite buat..
Tanpa kite sedari,semakin dewasa, semakin sedikit azam yg akn kite buat hehe..xtaw la org lain kan..

Azam daku 10 tahun dulu:
1) nk jadi lebih rajin
2) nk stadi betol2 u PMR, SPM....bla..bla
3) nk jadi anak yang baik
4) nk jadi kakak yg baik
5) nk jadi muslimah yg baik
6) nk jadi bla..bla bla
7) nk jadi bla..bla bla..
byk lagi la klu nk senarai..bak kate ap yg x baik tu semua la nk jadi yg lebih baik..tp still jugak tahun depan2 nyer tu same gak cam tahun2 dulu..HAMPEH jer
So, semakin dewase, semakin byk yg nk dicapai so semakin byk la azam kan?? apsal plk semakin sikit azamnyer??
Sebab semua azam2 tu dah combine mnjadi 1...lalalala~~~

AZAM CIK FARA 2012: semoga tahun 2012 akn menjadikan daku insan yang lebih BAGUS dlm semua aspek dari tahun2 lepas..insyaAllah


So ap plak azam korang??


p/s: semoga segala kesedihan,kepedihan,kelukaan,kekusutan,kecelaruan n kepiluan  2011 akn membuatkan diri ini lebih tabah n sabar dlm mengharungi cabaran yg akn mendatang..insyaAllah

"BE A POSITIVE PERSON, FORGET THE PAST, FORGIVE PEOPLE, PEACE IN HEART"

Wassalam

Thursday, 29 December 2011

Ombak Rindu


salam
tut..tut....ketinggalan keteapi!!!
ketinggalan zaman kan..org lain dah tgk daku baru nk nengok..bukn ap xdek sape nk teman p tgk wayang.(sedihnyer..)
Jom la layan OMBAK RINDU sensowang...sob..sob...

Persediaan: TISU sekotak..





Daku sgt menyukai ayat ini..."izah, perempuan adlh ciptaan Allah yg amat istimewa,semakin Allah menyanyangi kita, semakin kuat dugaan yang akn Dia beri kepada kita sebagai hmba.." and " cinta tu kejam kan...x mila cinta itu x kejam,cuma manusia x pandai hargai cinta"

Bile tgk cerita nie..terasa diri nie jadi izah pon ye, jadi mila pon ye,jadi wafi pon ye...haha...semuanya adalah PEREMPUAN..

pape pon abg aaron mmg bez la...hehe..

love to be seorang PEREMPUAN

sedih jugak la kan cite nie...walaupon dah bace novel nie bertahun2 lepas..opcoz la x ingtkan cite novel tu cm ne..tp dpt rasekan bace novel tu lagi feel la..hehe..nk g beli novel tu la..yeeehaa!!!


p/s: nk masukkan movie nie sebnrnyer..tapi dh kene removed la plak dr utube..dgr lagu tema je pon boley....xdek la sekotak pon tisu..sehelai pon x basah...(dah lali dgn kesedihan)



wassalam..

Wednesday, 28 December 2011

Zaman Dora - Dora

salam uolls..

bile diriku dilanda kebosanan habis gmbar dlm fb ku godek2 kan..terjumpe la satu gambo lawak..bile teringt mcm mn gambar nie boleh masuk fb..mmg klako..

keluarga kite!!

diadaptasi dari: DORAEMON
title gambo: KELUARGA KITA
bile gmbo diambil: sekitar akhir 2010
pelukis2 comel : aini & fara
tmpat dilekatkan: depan bilik fara n aini sebelah pintu toilet
pelakon2 gmbor nie:
papa: encik noralan (mat le)
mama: puan norayong (ayong comey)
anak mereka: nobira (mira-mira)
kawan-kawan ank mereka: 
1) dorafara (fara)
2) doramini (aini)-- adik dorafara
3) syazuka   (pikah)
4) sinju  (mek ju)
5) gianra (azira)
mak sinju: puan sunni (aini tahir)
cekgu nobira n da geng : cikgu yokoyan (payan)

time lukis gmbr nie mmg mndapt tentangn hebat dr pelakon2nyer.. ad yg suke dapt watak2 tersebut ad yg x suke..yg x suke tu pon laz2 jadi suke n gelak guling2
rindunyer suasana ceria penduduk rumah A1-1-03...
walaupon dh beso gajah masing2 tapi terase nk jadi bebudak selalu..
rindunyer nk membebel kat aini tahir (sory aini..mmg suke bebel kt aini..)
rindunyer nk pegi bergosip kt bilik mira n aini..
rindunyer nk naik moto p pasar mlm ngn mek ju..
rindunyer nk pelok penyu ayong
rindunyer nk ngusik pqah
rindunyer nk berurut ngn azira
rindunyer nk bergado ngn budak2 BSMM...rindu kamoo semua
(agak2 diorg nie merindui diriku ke tidak eh?? hurm)

p/s: aini, fara ingt kot ayat aini yg bg fara tacing smp nangis bgkak2 mate...huhu

sekian,
wassalam




~seharian~


salam..
hari nie nk update kisah seharian bercuti..(gaye pegi obersea je kan)
bangun2 tgk hendpon...yay 26 dec 2011...owyeeeh
yay!!! finally FAMILY OUTING @ TAMAN TASIK PERDANA

terase xcited nk pegi..tapi malaz nk bgn pagi..
gagah gak la bangun sampil p melepak dulu kat bilik mcik tersayang...memikirkan nk pakai baju ap!!!
odw nk pegi mak kate " hantar ameer pegi klang sentral dulu yer" (dah gaye supir je daku nie)

12.07 pm
tetibe....issshhh la lorry nie ap le hmpit2 nie..pegi la sane sket..AND...zapppppssss dipersimpangn trafic light itu sebelah kiri tlinga kereta selamat dihentam oleh sebuah lorry (wadusss kene jugak)...berdas-das hon dibunyikan..(first time mmbunyikan hon sebegitu rupe...x sangka..ahaks..pandai gak cik fara main hon..!!!)..dgn geramnyer daku turun kete..(lagak gangster kg dusun), konon nk p marh mamat driber ler..hadoi tgk muke x sampai lak hati..mude benor mamat nie...
      daku:  ad lesen x bawak lorry nie
      mamat itu: ad lesen kete je..
      daku: lorry??? (dgn spek hitam ala2 mak datin )
      mamat itu: x dek
      daku: hadoi la !! (baru nk report polis kan..)

mcm mn nie telinga dah terkulai layu

     ameer (adek kesayangan): mesti diorang ad selotep kan...

AND...ameer datang dgn maskin tape ditgn..
hasilnyer berbalutlah tlinga itu dgn maskin tape..dan perjalanan diteruskan...(menci n pobia ngn lorry yg mnghmpit)

pengajaran: pastikan selotape ad byk2 dlm kete!! ayya ###$$%%#$%

2.30 pm
sampai jugak akhirnyer...lega..(memikirkan nasib nk balik nnt cm ne...yg penting njoy dulu)
perut dah berlagu dongdang sayang nie..pe lagi
santap..CARBONARA...nyum2.


carbonara dlm bekas KFC...

mula la kegedikss'an kami...

with  farieha anisz aka adek kesayangan

owh gedix!!

we!!!

cinta adik beridik

naik train..


kat sini pon ad train mcm kat zoo... bez gak!!! bayar 50 sen jer sorg...

5.30 pm
okeh jom balik!!



wassalam

p/s:
-love all of u
-next family outing will be on next month aka next year..huhu x sabar le...

Sunday, 18 December 2011

CokLat & StreSs

salam..
selamat petang..
dah lame x minum hot coklat...

minum time hujan nie mmg bez!!
betol ke mkn coklat leh gemokk??
tp sy suke coklat!! time2 stress lagi la bez mkn coklat..mkn smp x sedar dh hbs 1 coklat yg plg besar..hehe
tp kan coklat nie dikatakan elok untok mengurangkan stress..
nice!! syg nk mkn!!
coklat nie mengandungi magnesium dan potassium yang mana adalah bahan yang membantu dalam relaxation dan respon..coklat juga mengandungi selenium yang baik untuk kesihatan..
Tetapi coklat nie x elok diambil dlm jumlah yang terlalu byk sbb mengandungi kalori..
nak tahu..dlm coklat juga ad Phenylethylamine yang akan merangsang otak supaya menghasilkan perasaan ketika BERCINTA...dan mengurangkan Stress...patutla org bercinta suke bagi hadiah coklat kan..
Seleian itu, N-arachidonoylethanolamine yang ad dlm coklat akan mmbuatkan zarah2 kegumbiraan  (endorphins) dr berpecah...so kite akan lagi..lagi..dan lagi..rasa GEMBIRA

yay!!! nk makan byk2...leb..leb..leb coklat

hadiah untok diri sendiri!!
 so sesape yg rase nk bagi hadiah ~~~ bagi la coklat..yay!!








Friday, 16 December 2011

Tiada Duka Yang Abadi


salam
slamat pagi...

MOOD: SEDEY

tibe2 rase sedih plak pagi2 nie...macam dapat rasekan hati ini makin jauh..
ya Allah, tabahkan hati ku...moga doaku menjadi kenyataan satu hari nnti..
xakan mugkin aku putus mengharap walaupon harapan itu seakan xmugkin akn terjadi..

 Tiada Duka Yang Abadi

Tiada duka yang abadi didunia
Tiada sepi merantaimu selamanya
Malam ‘kan berakhir, hari ‘kan berganti
Takdir hidup ‘kan dijalani

Tangis dan tawa nyanyian yang mengiring
Hati yang rindukan cinta dijalan-Mu
Namun ku percaya hati meyakini
Semua akan indah pada akhirnya

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini

Waktu berputar rebulan dan matahari
Bunga yang mekar akan layu akan mati
Malam ‘kan berakhir, hari ‘kan berganti
Takdir hidup ‘kan dijalani

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Harap ampunkan hamba-Mu ini




- tHe EnD-


Saturday, 10 December 2011

owh Cik Lie !!

salam...

menulis dlm keadaan geliey-geleman n mata sedang melihat-lihat sekeliling takut CIK LIE dtg...
sebut name pon dh geli apatah lagi la bile tgk  die kan..even beby die pon dah menggelikan...

ok!! ap itu CIK LIE??? beliau adalah seekor LIPAS eiiiiuuuu!!! geliey nyer...ok jgn seru name die..nnti die dtg..
(merindui seseorang yg juga takut pada CIK LIE!! my x-rumate)

nk taw x fakta pasall CIK LIE nie??
jom..jom kite search..(jmp kt blog org lain kn..)

  1. Nama lipas atau dalam Bahasa Inggeris cockroach berasal daripada perkataan Sepanyol “cucaracha” yang membawa maksud serangga gila.. haha
  2. Seekor lipas boleh menahan nafas selama 40 minit.. wow
  3. Seekor lipas boleh hidup 3-4 minggu walaupun kepala dia dah putus
  4. Kalau berlaku peperangan nuklear, lipas adalah satu-satunya makhluk yang boleh hidup
  5. Lipas mempunyai darah berwarna putih
  6. Kebanyakkan lipas boleh terbang tapi bukan kesemuanya.
  7. Lipas yang paling besar di dunia adalah Macropanesthia rhinocerus berasal daripada Australia yang beratnya adalah 50gram
  8. Lipas goreng adalah makanan yang biasa di Cambodia
  9. Lipas makmal betina boleh menghasilkan anak tanpa bantuan lipas jantan dan anak-anak dia semua betina
  10. Lipas anak hanya perlu mengawan sekali dan mampu menghasilkan anak sepanjang hidupnya hohoho
  11. Agak mustahil untuk menangkap seekor lipas sebab dia ada rambut-rambut halus yang boleh mengesan angin daripada pergerakkan apa-apa yang menghampirinya.
  12. Semasa perang di Vietnam, tentera Amerika menggunakan lipas untuk mengenal pasti askar-askar komunis yang menyamar sebagai petani
  13. Lipas ada gigi di dalam perutnya
  14. Lipas yang dilumatkan boleh boleh membantu menghilangkan kesan bisa jika dilumurkan pada tempat tu
  15. Lipas boleh menukar arah sebanyak 25 kali dalam masa satu saat
  16. Kalau lipas patah kaki, kaki itu boleh tumbuh semula
  17. Lipas bernafas melalui bahagian tepi badannya dan bukan melalui hidung
  18. Lipas hanya ada 6 kaki tapi memiliki 18 lutut hohoho
  19. Lipas boleh berlari sepantas 3 batu sejam
  20. Lipas dikatakan menghabiskan 75% masa sehari dengan hanya duduk tanpa buat apa-apa haha

walau apapon yg menarik pasal die...kehadiran beliau telah mmbuatkan hati ku resah!!

p/s: cik erna pon  takot ngn CIK LIE nie...die msti syok bace nie

Tuesday, 6 December 2011

PASTA

salam...

rase hari nie macam hepy sket setelah seminggu bersedih :(
ap2 pon kehidupan mesti diteruskan n HATI ini harus terus kental n mengikhlaskan semua yg terjadi...moga diri ini menjadi seorg insan yg lebih baik..insyaAllah..

ok lah why sy gumbire hr nie??
1) sbb dpt cari 6 out of 8 hosp- utk research (bile lah nk habis...:( )
2) dapt cari keje part time..yeehaa...(gud bye segale cite kat tv :( )
3) dpt settle kan problem mak..( hope mak lega ad solution u problem die)

diwaktu2 happy nie mmg berbaloi2 la kan tgk movie (nk release tension sebnrnyer)..
drama yg mnjadi kegilaa ku suatu wktu dulu : PASTA (korean drama)
BEZZZZ gile cite nie..even hero n heroin die xdek la cun and nsem sgt kan..tp so-so la..

PASTA..lebleb hehe

heroin n hero.. cute jugak la kan!!
cite nie sgt bez smpaikan bile dok sesaje tu leh tersenyum sendiri bile teringat..
cite nie jugak leh mmbuatkan org terliur dgn pasta2 nyer yg nmpk sgt sedap..nyum2..tetibe nk ubah cite2 jadi chep..ye chep!!

jom kite review sket sinopsis cite nie..
Seo Yoo Kyung memulakan karier die sebagai pembantu dapor di restoran LasFera selama 3 tahun. dia dinaikkan pangkat sebagai tukang masak pasta.tetapi impian dia musnah sekelip mata selepas chef dari Itali menggantikan ketua chef datang. Chef Choi Hyun Wook adalah ketua chef baru..dia ad peraturan dapurnyer sendiri..peraturan yang gila bila dapurnya tak boleh ada perempuan (even ikan emas betina).. dan x boleh bercinta didapor.. tapi apa jadi kalau ketua chef sendiri bercinta ye?? 


ha nak taw ap jadi so kena la tgk cerita nie..bez siot..rela tgk byk2 kali...dat y i love pasta !! hehe..


wassalam.




p/s: suke bile heroin tu memalu ngn chep !! ye chep

Monday, 5 December 2011

Dari hati

ketika rindu tidak lagi bertemu..
ketika kasih tidak lagi berbalas..
seakan tangan yang dihulur dipandang sepi.
sesepi hati tak kala cinta itu tidak lagi bertandang dihati.

dikala sepi..
memori kelmarin dtg menjengah.
namun kecekaln hati mmpu untuk menangkis segala sedih yang bertandang
membuatkan hati yg diterpalit segala parut luka itu tak lagi merasa sedihnya..


  • tetapi...
    memory itu dtg lagi..
  • kali ini memori itu menjadikan air mata ini murah sekali
  • gugur bersama harapan yang menggunung
    agar semuanya hanya mimpi semata-mata

  • doa...doa..dan doa 
    moga hati ini mampu teguh kembali...
    mencari sinar yang baru..semoga sinar itu mmpu mengembalikan "fara" ku kembali...



    [*fara=kegembiraan]


    by: FaraAdila

Sunday, 13 November 2011

A nice day....

salam..

hari ni penat sgt...smalam pergi wedding my friends kat teluk intan..Dayah & Mahsu.. sweet couple ever and nice wedding with green apple color..pengantin sgt cantik dgn persalinan putih...terasa xcited sgt mcm I plak yg kawin..hehe..
nie gambar2 wedding smalam..take a look..:)

nie la pengantinnyer!! comel kan

x-MRSM BP yg hadir (beboy)

x-MRSMBP yg hadir (gegirl)

setelah penat bergmbr ngan kengkawan, sy ke menara condong plak...

yana,za & me

dah syok2 bergambr baru prasan gmbar berlatar belakangkan MENARA CONDONG nyer xdek sbb kami asyik tgk pameran kenderaan antik ...erkkk!!!
kami smbung perjalanan pergi rumah opah 1 of kawn kitorg (alamak!! name opah n atok..lupe nk tnye.. :( )
yay!! terbang di batas-batas sawah

ketenangan

aman-damai
kampung die sgt bez...kat sabak bernam..ad sawah yg terbentang luas..teruja kottt!!!! hadoi la jakun sungguh kan!!
laz tmpat persinggahan kami adalah ...

seharum aroma ikan
smpai sini jer journey kami 12.11.11... segala memori yg tercipta akn menjadi kenangn pecah perut yg terindah...

p/s: sempat jugak la tapau daun kesum,daun kari,daun inai and tebu dgn banyaknyer..penuh bonet..(thnx opah & atok

wassalam...

Friday, 11 November 2011

:) Perfect Two :p-----> Me and U

salam...


today is 11.11.11 wut da beautiful date uollss...
hari nie mesti ramai yang kawin kan...hurm dengar2 tok kadi la paling bz skali..mugkin mlm nie die tido paling lambat..sbb ad org nk kawin 11:11:11 pm 11.11.11...pergh..sian tok kadi tue...murah rezeki die hari ni...
hari nie pon my friends kawin...kawan wktu MRSMBP dulu (dayah & mashu)... both of them r from the same school..suwit kan...
hurm nie yg rase2 nk kawin nie (xmgkin la sempat kawin tahun nie kan) ...so tarikh2 yang cntik nex year adalah:
 12.12.12 
 20.12.2012
 10.11.12
                                                               21.02.2012            *wane tema my wedding :P 

(mungkin ker tahun 2012?? wut eva..berngan jer lebih)

hehehe..byknyer tarikh kan....tapi masalahnyer adalah calon2nya...dimana??? auchhh!! ni yang masaleh nie..xpelah yg tu nanti klu ad jodoh x kemana kan..

pape pon ..SELAMAT PENGANTIN BARU..moga rumahtangga yang dibina akan kekal bertangga and berumah... akan harum and bahagia sentiasa and dapat anak2 yang soleh-solehah..(bila la org nak wish cm ni kat aku plak..mengharap dan mengharap

for those couple yg kawin today, ur partner mmg sudah ditakdir kan utk anda..hargailah mereka sebaik2-nya..

PERFECT TWO

You can be the peanut butter to my jellyYou can be the butterflies I feel in my bellyYou can be the captain and I can be your first mateYou can be the chills that I feel on our first date
You can be the hero and I can be your side kickYou can be the tear that I cry if we ever splitYou can be the rain from the cloud when it's stormin'Or you can be the sun when it shines in the mornin'
Don't know if I could ever beWithout you cause boy you complete meAnd in time I know that we'll both seeThat we're all we need
Cause you're the apple to my pieYou're the straw to my berryYou're the smoke to my highAnd you're the one I wanna marry
Cause your the one for me (for me)And I'm the one for you (for you)You take the both of us (of us)And we're the perfect two
We're the perfect twoWe're the perfect twoBaby me and youWe're the perfect two
me and u- da PERFECT TWO
p/s: To my couple, i xhope u be a perfect person but i hope when u and me we'r da PERFECT TWO .... 

Thursday, 10 November 2011

nk mntak tolong??


salam...

dah jmp PAPA J td...and da results...kene cari topic lain + 20 article + 1 complete proposal and submit next monday...only 3 days je u siapkan..(smpat lg nk update blog..) .. seperti yg dijangkakan..kene la berleter sket ngn PAPA J...(redha jer lah cik fara oii)
sob..sob....sob..
permasalahannyer ialah???  mampukah utk sy siapkan??? haiyooo...dengan keserabutan yang melanda, tido adalah jalan terbaik...hehe..
sedang enak diulit mimpi ad org call nk mntak tolong...tp gaye cakap leh plak nk marah2 kan...bertmbah2 stress mak nak!!! ishhh ad ke patut...hurm (marah sekejap)
macam tu ke adab kite nak mntak tolong?? boleh ke pakse org tolong kite???

so, b4 tu kite nak mntak tolong, kena tahu dulu 2 syarat utama dlm islam ketika meminta tolong drp manusia..barulah cik fara x mengamuk n marah2 ok :

1)  manusia yg akan tolong kite tu haruslah ad kemampuan utk tolong. kerana sesungguhnya manusia itu adalah makhluk yang sgt lemah dan memiliki byk kekurangan

2) manusia yg akan tolong kita tu mestilah WUJUD...samaada org tersebut ada dihadapan ataupon berjarak jauh tp msti lah org tu wujud...tidak boleh meminta tolong dr org yang dah meninggal...

disamping itu jugak...ada byk benda yg kita kena ambil berat:

1) waktu org itu- samaada apabila kita meminta sesuatu pertolongan,kita akn menggunakan waktunya dgn sgt banyak sehinggakan orang itu tidak dapat menyudahkan atau perlu menangguh kerjanya pula..

2) kondisi mereka- adakah mereka lg sibuk dr kita...klu x sibuk blh la mereka tolong kan..

3) riak wajah- kadang2 org tu terpaksa je kan tolong kita...muka keterpaksaan tu kadang2 boleh terpancar dengan jelasnya..pastikan orang yg akn tolong kita tu x buat muka pelik2  dan of coz la sebagai peminta tolong muka kite pon kena la suwit2 jer...

4) ucapan/kata2- ini y plg penting...klu nk mntak tolong kena la guna perkataan yang baik lagi mnyenagkan hati...elakkan dr berjanji untuk mmbalas budi/ pertolongan dgn memberi duit/ hadiah (tu dah bukan tolong dah)..lagi pon takut kita pulak x menepati janji kita..sape yg susah?? dlm masa yang sama perhatikan ucapan org yang akn tolong kita tu...bila die kata INSYAALLAH jgn lah paksa die berjanji..sbb tu dah mmg doa berjanji dalam islam kan..jgn lupe ucapkan terima kasih bila dia bsetuju untuk tolong..kalau die xnak tolong jgn la memaki hamun pulak...(mcm yg saya kena td..)

Tolong-menolong memang digalakkan dlm islam..sbb nabi kita pon suka tolong-menolong.Jika ada orang yang meminta tolong pada Rasulullah SAW, tidak pernah baginda tidak menunaikannya. Baginda sangat prihatin dan amat mengambil berat kesusahan orang lain. Rasulullah SAW bersabda: “Barang siapa yang menunaikan satu hajat saudaranya, akan ALLAH tunai 70 hajatnya.” 


InsyaAllah sy akan usahakan utk menolong kamu wahai sahabat...


ya Allah ikhlaskan hatiku...amin..


wassalam...









Wednesday, 9 November 2011

Kehidupan Tahun AKhir (harap2 lah akhir)


salam..

1stly..(....) nie bermksud dlm HATI.. haha..nak jugak kan ikut tema...so after thz if sy tulis bnde2 berkurung tu mksudnyer dlm HATI sedang berkata-kata...

okeh berbalik pada topic nie...sy nie dlm tahun akhir Bachelor in Ocupational Therapy... biasa lah msti ramai orang akn tnya kos pe tu...so nak taw kena la rerajin search yea.. sbb malaz nk terangkan..

tahun akhir nie mmg lah sgt mencabar diriku sebagai seorang insan..cewah..hehe..tp serius..nak nak plak silibus kami ditukar mnjadikan kami akan berpractical sepanjang final year + buat research skali...bertambah2 la pening kepala eden nie

pasal practical jer akan ad berbab2 u dicerita...yg menarik ad yg ngeri ad yg sedih pon ad...
nnt lain kali sy cerita kisah prctical tu...yang seramnyer ad org tangkap c****n sama sy...syuhhh!!!kisah tu very da seram uollsss...hadoi la..(xmo ingt u seketika)..

yang bez sgt sbb xpayah pndah rndah cm org2 berprctikal yg lain..n yg x bez x dpt gain xperience prctical kt hosp lain..tp setakat nie lega sgt sbb dah habiskan 2 area...1) ORTHOPEDIC AND SURGICAL  2) MEDICAL-NEURO... tp medical neuro is da bez la...thnx puan Therapist yg sgt byk share knowledge n xperience die...LOVE HER SO MUCH (ikhlas taw bukn bodek..)

yang paling nebes nyer nie ap y bakal terjadi esok...sbb esok nk jmp supervisor (proposal research x siap lg..ayoyo!!!) hopefully PAPA J x ngamok...ampunkan patik PAPA J...idea x mncurah2 ke ladang otak nk wut cm ne kan..sorry PAPA J.. :(  (malangnyer la PAPA J dpt student pemalas cenggini..nasib le)

P/S: mood m'update laju sbb baru siapkan case stadi..tp x print lg..(wahai bantal hashem..tolong kejutkan beta esok pg) hehe..

b4 tido bace doa dulu..

bismikallahumma ahya wa amutu...


nite uolls...zzzzZZZZZ

kisahhati-kehidupan tahun akhir

dari hati ke hati...

assalamualaikum...

baru rasa tergerak hati nk conteng menconteng...
dah hbs kertas2 yg ku conteng..then terpaksa mnyonteng kat sini plak


KISAH HATI???
good title u hati2 y slalu byk kisah2nyer mcm sayer..ad yg suwit..ad yg hasham...
tp apa pon kisah2 dlm hati masing2..hope kisah2 tu akn mmbuatkan kite more +ve n matured in making decision..
start from today KISAH HATI akn jadi sahabat baik + diari hati pemiliknyer...
segala kisah suka duka masam manis hati ini akn ku coretkan dlm KISAH HATI...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...